Vyhledávání


Kontakt

Vojta Švejda

E-mail: BlueMoon007@seznam.cz

Anketa

Novinky

Pánské košile Kamisa

14.09.2014 18:32
Už od mala se mi líbili kluci v košilích. Když jsem ve svých 10-ti letech začala chodit do základní umělecké školy na housle, vždy se mi před vystupováním líbili ti kluci, kteří na sobě měli bílou košili, tmavé kalhoty a naleštěné černé polobotky. V normální škole jsem totiž skoro žádného, takto...

Co takhle dát si Caro.

13.09.2014 17:48
Caro je cereální nápoj, který si oblíbili především lidé preferující zdravý životní styl.   Má čistě přírodní složení a neobsahuje žádný  cukr.   Já osobně si dávám do hrnku 2 kávové lžičky prášku a 1 lžičku cukru, to zaleji do půlky hrnku vroucí vodou a poté doleji studeným...

Vítej na Wolframu...

12.09.2014 17:56
Ahoj, tento blog se bude skládat z nejrůznějších článků, povídek, příběhů, zajímavostí a recenzí. Doufám, že se vám tento blog  bude líbit a budete se sem rádi vracet. Zatím Ahoj. (:

Pánské košile Kamisa

14.09.2014 18:32

Už od mala se mi líbili kluci v košilích. Když jsem ve svých 10-ti letech začala chodit do základní umělecké školy na housle, vždy se mi před vystupováním líbili ti kluci, kteří na sobě měli bílou košili, tmavé kalhoty a naleštěné černé polobotky. V normální škole jsem totiž skoro žádného, takto oblečeného kluka nepotkala.

I když teď už na housle nehraji, pořád se mi líbí, když si muž vezme košili. Můj přítel však kromě společenských událostí na sebe košili nevezme. Říká, že všechny košile, které má jsou na něj moc široké. Musím sama za sebe říct, že sehnat nějakou košili na jeho vysportovanou postavu, aby mu perfektně sedla a byla hezká, je docela problém. 

Před nedávnem jsem však narazila na jeden e-shop s opravdu hezkými pánskými košilemi. Disponuje opravdu velkým množstvím barev. Název tohoto e-shopu je KAMISA a odkaz najdete zde: www.kamisa.cz/.  Když jsem tento e-shop ukázala příteli, tak dokonce přemýšlel jestli by si jednu nekoupil. Ale stejně, i kdyby nekoupil, tak by ho stejně neminula o Vánocích pod stromečkem :). Košile KAMISA sice nejsou zrovna nejlevnější, ale kvalitou a vzhledem se to ceně určitě vyrovná. Navíc máte dopravu zdarma a případně můžete košili do 20-ti dnů vyměnit za jinou.

Tyto krásné pánské košile můžete vyhrtátTak jakou vyberete tomu svému?

Košile se na KAMISE dělí na 2 typy. Zaprvé to jsou košile s krátkým rukávem (www.kamisa.cz/cs/7-kosile-s-kratkym-rukavem). Tyto košile se podle mého názoru hodí spíše na běžné nošení, hlavně v létě například na dovolenou, kdy je košile dokonce vzdušnější než tričko. A navíc košile například na pláži vypadádá úchvatně :). Já osobně bych příteli vybrala tuto košili: www.kamisa.cz/cs/kosile-s-kratkym-rukavem/42-panska-kosile-bolf-modra-113040030.html . Hlavně kvůli její nádherně modré barvě.

Obrázek

Zadruhé to jsou košile s dlouhým rukávem (www.kamisa.cz/cs/8-kosile-s-dlouhym-rukavem). Ty se zase více hodí na společenské události, či jako doplněk k saku. Příteli bych koupila nejspíše tuto: www.kamisa.cz/cs/kosile-s-dlouhym-rukavem/139-panska-kosile-bolf-zelena-113040121.html, i když rozhodování v této kategorii je opravdu těžké. Tato se mi zalíbila hlavně kvůli kombinaci černé a světle zelené.

Obrázek

*Takto by nějak vypadal výběr, pro toho mého, a co vy vyberete tomu svému?*

Na KAMISE samozřejmě mnoho dalšíchh věcí, ostatně koukněte se sami! Například mikiny: https://www.kamisa.cz/cs/4-mikiny

Tento článek byl vytvořen pro web www.blogerky.cz/  A všechny použité obrázky pochází budˇ z  e-shopu nebo odtudˇ.